ژوانژوان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ژوان اجابت یک دعا

۱۳ ماهگی

1393/5/15 13:04
نویسنده : مامی
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من، عسل من ، نفس من...

 

منو ببخش مامانی که با دو روز تاخیر اومدم تا ۱۳ ماهگیت رو تبریک بگم.

هفته پیش مریض شده بودی مامان جون، شب جمعه آخر ماه رمضان افطار رفته بودیم طرقبه که تا ۱۲ شب هم اونجا بودیم، فکرکنم همونجا سرما خوردی آخه لباست نازک بود یکم و من برات لباس گرم نبرده بودم، شبش تب کردی و با شیاف و پاشویه تبت رو پایین آوردیم فرداش بردمت دکتر و آموکسی داد و استامینوفن و شربت سرماخوردگی و دیفن هیدرامین، اما من بهت شربت سرماخوردگی و دیفن ندادم ، بجای شیاف از شربت استامینوفن استفاده کردم و آموکسی رو هم دادم بهت اما بازم بهتر نشدی و شنبه عصر بازم تب داشتی رفتیم دکتر درمانگاه و اونم گفت آموکسی رو ادامه بدیم و شیاف استامینوفن رو استفاده کنم،تا اینکه روز بعد عیدفطر دیدم بدنت ریخته بیرون چون ب تعطیلات خورده بودیم دکترا نبودن و بردمت کلینیک نزدیک خونه ک دکتر گفت نگرانی من در مورد سرخک و سرخچه بی مورد و این یک حساسیت که ممکنه ب آموکسی سیلین داشته باشی و قطع کنم و بهت ندم  و یک شربت هیدروکسی زین داد که دوبار بهت دادم ، خداروشکر از فرداش خوب شدی.الانم خابیدی ، امروز رفتیم بهداشت واسه چکاپ که خودشون گفته بودن ببرمت، نبودن و رفته بودن جلسه و گفتن شنبه بریم . غذا خوردنت بهتر شده یکم.

 

یکی از کاراتو که یادم رفته بود تو پست قبلی بزارم این بود که تا بالش یا پتو میبینی بهت میگم لالا کن سرتو میزاری میگی نانا

 

ب ماست میگی است

 

تازگی هم که خودت بدون کمک چند قدم راه میری.

 

ژوان قشنگم ، دختر خوشگلم،همیشه وهمیشه سلامت و شاد کنارم بمون مامان. اصلا دوست ندارم تورو مریض ببینم.بوووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه
3 شهریور 93 1:32
انشالا همیشه سلامت باشی