ژوانژوان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ژوان اجابت یک دعا

بله!!نه!!!

1393/7/25 12:28
نویسنده : مامی
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

چند هفته پیش بهت یاد میدادم که وقتی صدات میزنم میگم ژوان بهم بگی بله اما با لج بازی میفهمیدی و میگفتی نه و میخندیدی، تا اینکه دو روز پیش میگفتی بیس بیس و منم ب جای آدامس جدیدا بهت شکلات میدم ، و گفتم اگه جوابمو بدی بهت بیس بیس میدم که در کمال ناباوری دیدم گفتی بله جند بار صدات زدم و گفتی بله و وقتی شکلاتتو‌دادم دوباره صدات زدم ژوان گفتی نه!! خیلی شیطونی، خیلی فضولی و همه چی رو میفهمی و سرب سر همه میزاری، نقطه ضعف همرو فهمیدی.

چند روز پیش بهت گردو دادم، گردو رو توی دهنت پودر میکنی و میدی بیرون فکر کنم دوست نداری.

چندوقت پیش هم خودت جیشتو‌ میگفتی و من تنبلی کردم و نبردمت توالت الان دیگه نمیگی.

دیروز اثاث کشی داشتیم اومدیم طبقه همکف خونه آقاجون و دیگه هرروز میتونیم بریم خونشون.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ونیزی
25 مهر 93 12:35
hanieh
25 مهر 93 13:24
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم