ژوانژوان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ژوان اجابت یک دعا

دومین دندون!!

1392/11/17 12:27
نویسنده : مامی
64 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان،الان جلوی تی وی خابیدی و من دارم برات مینویسم آخه وقتی بیداری یا باید تو بغلم باشی یا اگه بزارمت رو زمین باید باهات بازی کنم !! دیروز صبح من و باباجون متوجه شدیم که یه دندون دیگه داری در میاری اما نه از پایین از دندونای بالایی، هم خوشحال شدم همینکه یکم نگران، آخه‌از دندونای پایینت یکی دراومده،دیشب ب دندونپزشک خودم زنگ زدم و گفتم که اینطوری داری دندون در میاری جوجو ،اونم گفت اشکالی نداره و عجله نکنم درمیاد،خلاصه اینکه هر ماه یک چیزی برای اینکه من و نگران کنی داری خوشگل مامان.ژوان خیلی خیلی خیلی دوستت دارم.

دوشنبه شب بود۱۴ بهمن که رفته بودم کلاس وقتی اومدم دیدم داری میگی بابا باباو خیلی خوشحال شدم مامان پری گفت من که نبودم خیلی گفتی ،چون اون شب باباجون شیفت بود ازت فیلم گرفتم که فردا ب باباجون نشون بدم،اما خودت فرداش که باباجونو دیدی گفتی و کلی خوشحالش کردی.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان رها
15 اسفند 92 20:35
سلااام ممنون از لطفتون .لینک شدین.